Thursday, March 5, 2009

Mamma 65 år idag!Det skall vi fira!


















Grattis mamma på födelsedagen!På bilden mamma med Alex!Igår var jag och spårade igen.Funkade kanonbra i skogen med lite järpar i spåret.Sedan tränae Cia och jag lydnad.Bessie var urflippad och nu skall jag inhandla en ny dressyrlänk och massa gott godis.Balansen mellan ledarskap,stress, temperament,belöning är hårfin när det gäller henne.Igår fick hon ligga i både vattenpölar och annat.Blir så sur på dessa sega sättanden.Idag hade jag järpar med mig och lånade en dressyrlänk av Cia och då funkade mycket bättre.Vi var en sväng Cia och jag på Habo Bk och tränade lite.Allt tar sin tid.Nu är det träna framåt som gäller både på Bessie och Macho,koppla samman det med A-hindret och så blir det till at ställa ut matskålen också.
Natten på jobbet blev lång så det har blivit få timmar sömn.Får ta igen det i natt.Nu skall gotta oss i tårta.

3 comments:

Nettan said...

Hälsa och gratulera din mamma från mig.
Kram Jeanette

Anonymous said...

Haha ja men det bottnar bara i det dåliga samvete man får när man läser om din och Cia´s träningshysteri, man vill ju inte vara sämre *hihi*

Har vi plastband till ridhusträningen? (ATA-band) Har snott "VARNING! MINERAT OMRÅDE " från min lumpenpolare om vi behöver till att sätta upp en ring? Har någon tältpinnar?? Så gör vi en värsting bana!

Imorrn ska dock vi slappa rö*en av oss! Med sushi och grisöron! Fett nice! Jag har en tendens att överstimulera mina jyckar :-P Så nu satsar vi på att slappa optimalt!

Stay safe!

Ps. Macho! Jag diggar dig, hade jag haft en herrgård så hade jag kidnappat dig din lilla pudding! Ds.

Sebastian said...

Grattulera fran mig!
Hoppas ni har det fint dar hemma. jag har brant mig lite latt pa nasan idag.