Wednesday, March 11, 2009

Cia och Indy från träningen igår!



I förrgår var vi hos Cia och tränade.Det var Cia,Ewa och Kicki och jag.Jag lade spår till Macho och Bessie som funkade bra.Kicki och Trazzla och Ewa och Hella gick lydnad för Cia och mig.Engagerade och duktiga.Innan dess så hade vi tränade lite skydd.Här är filmerna på Indy och Cia.Nu börjar det falla på sin plats.Jättekul.Igår band vi hundarna i utlösaren och försökte höja driften lite.Idag skall jag lägga spår nu på morgonen och träna ronderingar på 6 värn med Bessie hade jag tänkt,sedan bär det iväg mot simhallen i Mullsjö.Barnen är lediga idag.Börjar jobba 16.00 igen. Vår tvätt maskin är sönder.Hur roligt är det på en skala 1-10

4 comments:

Cia said...

Ja, det var sannerligen roligt. Tack för filmningen, nyttigt att se det efteråt.
Vi ses senare!

Eva said...

Åh va snyggt...!

Anonymous said...

Vilke hysteriskt vovve som ligger och ylar!Lottie
Eb B-dam såklart.

Cia said...

Tvättmakinen sönder??? Det är bara att ta med sig tvätten ner till Vättern och byka eller vad det heter!!