Monday, March 16, 2009

Beathalandet Ånexa söker ett nytt hem














Söker nytt och varaktigt hem.Endast för sällskap!Ånexa är 4,5 år och är en mjuk och följsam tik.Vill helst inte vara ensam.Inga problem med andra hundar.
Endast seriösa göre sig besvär.För mer information.Maila oss så ringer vi upp och förmedlar kontakten vidare till Ånexas ägare!

Igår tränade jag spår.Bessie har alldeles för bråttom upp efter hon lagt sig på apporterna.Det gäller att träna detta.Macho gick jag ett spår till sedan gick Peter två motivationspår med honom .Fungerade bra.Sedan var det dags för Crosstrainern i 45minuter.Idag har jag träningsvärk.

Nu skall jag iväg på handledning och ikväll jobbar jag igen.

Skall träna ett pass mitt på dagen hade jag tänkt.

1 comment:

Cia said...

..och då får du gärna höra av dej, håller på att göra en smaskig smörgåstårta nu.