Monday, March 9, 2009

Brorsan i Thailand 36 bast!













Grattis Per på din stora dag!
Vågar knappt nämna det men Cia och jag skulle köra lite apportering och framåt,Bara!Men det blev hela Ipo programmet istället plus ronderingar en jädrans massor.Funkade fint.Nu är det bara framåtsändandet som skall funka också och vilket tråkigt moment att träna.Spår få det bli i morgon och kanske lite skydd.Nu har jag bränt av 360 kalorier på Croosen och nu skall jag ge mig iväg till SOS alarm på möte och sedan jobbar jag jour.Peter steker ägg och bacon.Hinner man slänga isig det tros?

3 comments:

Cia said...

Ja, vi är makalösa. Men det var ju så roligt! Riktigt hejbabbiribba runt värnen. Lottie fick igång Indy hejdlöst så det visslade om det. Tackar för idag!

Martina said...

Ja, vad ska man säga? Ni är otroliga, riktiga inspirationskällor! Kram på er

Unknown said...

Jo men tack, glömde kanske säga det..