Monday, January 19, 2009

63,5 minuter på crosstrainern

Jag möttes av ett gapflabb av min hurtfriska nya arbetskamrat som kör bodypump och kickboxning och löpning flera gånger i veckan då hon hörde om min halvtimmme på den nya crosstrainern med 178 kalorier.Det förstår jag nu då.Herregud Charlotte sade hon ,då har du inte tagit i alls.Nähä!Så nu körde jag som sjutton idag.Sebbe hjälpte till med puls och dyligt så nu du Jeanette nästa gång du kommerså skall du också ta i lite mer.Millan gick 10 minuter och konstaterade att detta skulle hon köra varannan vecka.

3 comments:

Nettan said...

Ok, får väl göra det, men då behöver jag den där ryggsäcken med slang så man får i sig vätska + lite syrgas:-)
Kram Jeanette

Anonymous said...

Heja Millan, äntligen någon som har lite sunt förnuft!! 10 minuter var fjortonde dag tycker jag låter tillräckligt. Hälsa din mamma det!Kram från Helene

Anonymous said...

Hon är klok den lilla!Lottie