Thursday, January 15, 2009

Komma i form!!!




Jaha!Idag när jag kom hem från jobbet stod en sådan här träningsmaskin i gymmet.Peter har talat om den länge.Mindre slitage och bättre träning.Så nu skall vi komma i form.Det går så bra att komma hit och traska!
Efter en tuff dag på jobbet så hade jag inte ett uns energi för att göra något med hundarna utan tog med tjejerna upp till A6 för att shoppa på halva rea priset.En trevlig kväll blev det.Sedan ringde Millans fröken och berättade att stackars Millan hade haft näsblod idag i skolan och att när hon hittade henne så var spegeln och hela ansiktet helt nedblodat.Stackars Millan vart nog lite chockad.
Peter har varit hos Markus och kollat på hockeyn och på film från Tyska segrarutställningen.Mellanklassen hanar skall enligt dem vara riktigt bra med flera hundar av toppkvalitet.
En jävla parkeringsbot fick jag också på 300:-.Det var länge sedan nu!Lade i hur mycket pengar som helst,tyckte det stod att jag fick stå till 16.00,när jag kollade på biljetten så stod det att jag betalat till 10.00.Klart man får böter,får ju klart skylla mig själv.
Nu skall jag sova som en gris!Peter skyfflar i valparna mat!

No comments: