Wednesday, January 28, 2009

Stolt mor med sina små














På bilden syns stolta Nelly med sina valpar.En hane är troligtvis långhår.Fördelningen blev ju 2 tikar och tre hanar och pappan är Quo vom Staus Quo.
"Läste på Martina blogg"Såklart "att tänka positivt är det bästa sättet att få energi"Går även att signalera till kroppen genom att försöka ,le ,skratta ,sträcka på sig,andas rätt,"ett annat knep är att om det absolut inte går sätt en penna i munnen och du lurar kroppen att du ler" så kommer energin till dig.
Alla knep är bra!
Iallafall så åker Peter till Tallin i morgon.Emil till Idre på söndag och Seabstian till Thailand på onsdag.Sebbe och Martin som skall tillbringa tre månader i Thailand har gjort en reseblogg där ni kan följa deras äventyr.Kids in Asia.Lägger in den på min blogg senare!Jobbet väntar.Stressa iväg!!!

2 comments:

Kennel Piastigen said...

Kram min söta Nelly från oss:)
Kram Pia

Anonymous said...

Jag dör vilka söta små knyten!!!!

Tänk att få ha en kennel med smått lite då och då... ehh... ja...
Nja... jag har offrat två sommarlov i valplåden/hagen, bajsbingo och maraton-matning är inte mina starkaste grenar...

Men jag kan gärna pussa på dem när de vuxit till sig lite;-)

Kramar