Wednesday, January 7, 2009

Ridtur

Jag får skylla mig själv som inte ridit på ett tag för idag när jag tog ut Orkan så var det full rulle på honom.Isigt och halt var det med.Ändå härligt att ta en liten ridtur,i vilket fall så höll jag mig kvar.Twilly stod gnäggande kvar i stallet.Hon hördes trots att vi var långt ut i skogen.Hector var antagligen inte tillräckligt sällskap för henne.Challe var förbi och vi tränade ringträning med Quarma.Sedan skulle hon till Furusjö och träna i mörket.Quarma travade på fint,sedan tog Peter,sebben och jag en långpromenad med ficklampan i skogen.Hector och Quentin fick gå med.Sedan tände Emil på bastun.så gött!Där har vi suttit tills nu.I morgon börjar skolan igen.Blir skönt att allt blir som vanligt igen.Glitter 00 heter hon visst nu lilla Millan som hittat en ny sight att logga in på.Herregud var det kommer nytt hela tiden.Facebook är jag aldrig inne på nu för tiden men tonårsgrabbarna verkar vara inne där jämt och ständigt.
Nu skall jag lägga mig och läsa tidningen Hälsa.Kan jag behöva.

No comments: