Tuesday, June 16, 2009

Koppla av på spikmatta












Vi började morgonen med att träna Macho i lite skydd,sedan dök Macke upp för en fika.Dags för en ridtur med flickorna.Bea var inte på sitt bästa humör,hon bockade och försökte slänga av mig flera gånger.Fick longera henne lite efteråt.
Brorsan och hans fru och lille Alex kom med middag ,god grillad kyckling,revbenspjäll och potatissallad.Sedan tog han med sig flickorna till Vättern och fika och bada.


Och så till spikmattan även kallad yantramattan-för ökat välbefinnande.Akupressurens helande konst går tusentals år tillbaka i tiden och har sina rötter i den österlänska medicinen.Kroppens egna lyckohormon och smärtstillande hormon rusar ut i kroppen.
10 minuter låg jag och faktisk blev jag piggare efter.

En ridtur till på Bea och lite experthjälp från Cia.Tack!

Lydnad var det dags för sedan.Caroline,Niklas,Kicki och jag tränade.Funkade fint.

Nu skall hundarna ha mat och det är tydligen min tur att fixa detta så det är bäst att jag ger mig ut och ordnar till det!

1 comment:

Anonymous said...

hm...har hittat några sådana spikmattor på Tradera, har funderat på att köpa...kanske dags att slå till

Maria