Saturday, June 20, 2009

Hunnit med mycket!

På middagen tränade Cia,Jag och Peter hundarna.Vi körde lite skydd med Macho och Indy. Tränade bevakningar med Indy.Som vanligt fick jag stå figge då peter inte litar på att jag gör rycken rätt på Indy.Blir dock bättre och bättre,sedan fick Indy tränas lite inne bland buskarna och oj vad han växte,likaså med Macho.Funkade bra.Med bessie körde jag lydnad,position,apportering,ställande och framåtsändande.Cia tränade även Indy i position. han går ju så fint nu är det bara blicken som skall upp ett uns. På med gympadojjerna så tog Xanadou och jag en löprunda på 40 minuter.Segt för mig.På kvällen longerade jag först Bea och sedan red jag en stund.Här är en videosnutt. Jeanette var här också och tränade Puma.Heja På!

4 comments:

Dessi Och Robban said...

Hej hur är det med er? Hoppas att ni har haft en super bra Midsommar, vi har vägarna förbi er imorgon och tänkte om det kanske fanns möjlighet om vi kom förbi en sväng och sa hej till er och wiggo och dom andra små :)
// Dessi Och Robban

Cia said...

Jag ser att du höjt handen, det blev respons på det. Bra jobbat, Lottie.

Anonymous said...

Javisst det blev det,jag lyssnar noga på min mentor såklart!Kram

Tack vi har haft det bra.Idag är tyvärr schemat fullspäckat.10.00 valpköpare,sedan har vi ringträning och modprovsträning.Vi åker nog redan 12.15 någon gång och efter det så har vi en gammal valpköpare som kommer och tränar hästarna.I veckan är vi hemma igen.Mvh Lottie

Linda said...

hejsan!
kikar in och säger hej och voff! ;)

du har en himla fin blogg! kul att läsa och många fina bilder!! riktig duktig fotograf ;)

/Linda