Tuesday, June 23, 2009

Jobb,Revisor,Hovslagare,Valpköpare,Veterinären,Jobb igen,Laga bilen,Skicka papper hit och dit,Träna förhoppningsvis Torsdag Spår kanske















Efter det att tik hämtats och progesteron provit tagits och annan hund parats eventuellt,hämta Sebben som omöjligt kan promenera 2,5 km hem från jobbet och stackars Emil som måste skjutsas hit och dit med sitt gips,jaga valpköpare inför SSM,planera för Tyskland eller inte???Ta semsester utifall man skall åka.Men vad då vi är friska och krya och bör inte klaga!

Livet rullar på men äntligen kom värmen.En timme i solstolen igår gjorde mig gott.

I måndags var jag med Emil och flickorna på lager 157.De shoppade loss ordentligt,skor och klänningar och fikade gott.Tror de hade roligt iallafall.På kvällen körde vi ringträning senare.Tack ni som hjälpte till.

Torsdag förmiddag skulle jag kunna spåra!Jag kollar med Caroline!Är det någon annan som kan???

7 comments:

Martina said...

Spår på torsdag förmiddag låter inte fel, kommer du upp? Jag kan lägga spåret så det är klart när du kommer. ;)

Anonymous said...

Härligt då kanske jag dyker upp då,får väl ta reaflyget!Kram på dig!!När kommer du till Jkpg då?

Cia said...

Jag tycker att det låter som det är mycket som vanligt! Spårar gärna, hoppas jag kan på torsdag, det beror på tiden.

Martina said...

Jönköping ligger långt borta nu... Håller på att bli helt Huddingefierad. Kram

Anonymous said...

Ja,spårning på torsdag blir bra.


Kicki

Anonymous said...

Dina dagar fylls på ordentligt. Har ni tid med Axvallsborna tjugo minuter torsdagkväll?

Maria

Anonymous said...

Vad knaprar du för något, som ger den effekten?...