Monday, May 11, 2009

Risig


















Shit vad jag känner mig risig.Har fått samma influensa som Sebben.Nu gäller det att vila inför kommande arbetsvecka.
På morgonen tog jag en promenad med Quarma och Quentin i skogen.
Sedan hade vi bestämt att träna lydnad Cia,Jeanette och jag.
Vi tränade ett pass.Nu börjar Machos ställande att fungera också.
Efter en tur med åpna ungar på secondhandbutiken i Habo så gick vi en lång promenad med ungar och hundar Cia och jag i Hökensåsskogarna.så vackert och fridfullt.Sedan hamnade jag i koma.
Och där ligger jag nu!

6 comments:

Jeanette said...

Stackare! Det blir till att ladda upp med alvedon och olika goa thé sorter, rekommenderar Friggs Orientalisk kanel, Kvällsro eller pepparmynta och lite honung och ev mjölk!

Krya på dig!

Kram

Anonymous said...

tack för det.Har tryckt i mig omega tre och alger.Det gör nog susen.Lottie

Cia said...

Om jag kommer ihåg så lägger jag i någon vitaminpåse i din brevlåda när jag åker till jobbet. Vad man kan förstå på förpackningen kommer du att kunna hoppa jämfota till jobbet sen!!

Martina said...

Vila?! Det kan du inte ens stava till...

Krya på dig. Kram

Kennel Tingsberget said...

Hej Lottie
Det var inte roligt, det är allt frustrerande att vara sjuk när det finns så mycket roligare att göra än att ligga i sängen. Håller med Jeanette, varmt te och ett piller gör susen. Trodde jag kunde publicera en bild här för att pigga upp dig, men klarar inte tekniken just nu. Gå därför in på vår blogg, så får du se den underbaraste bilde vi tagit på länge, så blir du snart piggare. Ula (förlåt Sissi Roxy) är en liten kanonhund som jag själv gärna skulle ha i linan.
Kram från
Kicki på Tingsberget

Anonymous said...

Tack för det,Det skall jag genast kika på.Påminn henne om utställningen i Lövsätra den 7 juni om du träffar henne.Lottie