Thursday, May 14, 2009

Ibland är det ett himla tugg om allt!

I natt blev jag väckt 04.20 av polisen.Så nu har man varit uppe tidigt denna morgon.
Vi måste boka in ringträningar nu för utställningssäsongen är igång.Skall vi ha det i anslutning till ordinarie träningstider?Vad tycker ni?
Grejer är på gång!Många frågar!Men alla betalar inte där för tar det sin tid.Troligtvis så kommer de i slutet på nästa vecka.
Ibland få man försöka att kliva ur sitt egna och fundera hur andra tänker och har det.
"Jag,Jag,Jag"är ett vanligt förekommande tema.
Just nu är jag allergisk mot sådant prat!Förekommer överallt tycker jag.
Nu gäller det att ta egna initiativ.Ni som har hundar som skall ställas ut.Tacksam med svar hur ni tänker omkring utställningarna framöver.
"Surtanten"

4 comments:

Anonymous said...

Hej surtanten

Vi har funderat på att ställa i lövsätra.

Ska ni dit ?

Ringträning vore smidigast att ta innan eller efter ordinarie träning tycker vi ialla fall.

Kicki och Nicke

Nettan said...

Jag förstår dig.Man kan ju försöka att tänka på att vi en liten grupp,vi måste kunna hjälpas åt även på träningar att plocka fram saker och även plocka undan. Tycker vi kan ha ringträning i samband med ordinarie träning. så lägger vi det på samma dagar som vi ändå tränar och då är vi ett gäng som förhoppningsvis kan hjälpa till och springa så att inte samma personer alltid rusar runt??

Beathabloggen said...

Tack för svar!precis så bör man tänka.Hjälps åt istället för att sitta på rumpan och vänta på att samma personer drar och släpar!Lottie

Anonymous said...

Jo visst kan det bli samma personer som drar runt och släpar,men man får också tänka på att iallafall vi som är ganska nya har svårt att se och hur saker ska göras eftersom vi inte har gjort det förut,man vill ju inte att det ska bli fel

Kicki