Tuesday, May 26, 2009

Här kommer lite av partybilderna!
















6 comments:

Anonymous said...

Inga kommentarer.

kicki

Niklas said...

Jaha..
Det var så kul vi hade det.
Alltid kul med lite "bevis".

Tack för helgen..
Nu ska det ringtränas. Minst ett pass om dagen.
Började med cykeln igår.. Här ska det travas.

Mvh: Lille Uno med bihang

Sebastian said...

Ont, det gör ont men det går
Det gör ont en stund på natten
Men inget på dan
Du vet att det gör ont
Det gör ont men ändå
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont

Kan inte bli bättre Kikki!

Winter och Umza said...

:) Sicken tur att jag var i skogen....Maria

Anonymous said...

Haha haha!!! Japp, skönt att det var den censurerade versionen som lades ut ... Tackar allra ödmjukaste för det, herregud !! Stackars dig Lottie som var nykter och tvingades utstå detta skådespel.. Tjo ho Jessica

Anonymous said...

Javisst var det synd om mig men jag hade faktiskt väldigt kul trots att jag var spik nykter.Sicka valpköpare vi har!Lottie