Saturday, May 2, 2009

Ett getingbo i utemöblemanget






















Om ni undrar vad Peter gör på sin födelsedag så är vi där igen .Han viftar efter getingar.Denna gången hade de byggt bo i vår solstol.Såklart var de uppretade när vi plockade bort det lilla boet.Sist gick det ju inte så bra när Peter höll på med sina getingar.Vad jag minns så blev han stucken rätt ordentlig.Noblesstårtan var god och mamma och Janne kom på besök och grabbarna bus var hemma.Endast lilla Millan som var i BOR,"spelar ingen roll pappa att du fyller år,jag skall till Bor så du vet det"Nu dessvärre så har hon gjort sig illa ia rmen efter att ha åkt skateboard,Vi får se hur det är tills i morgon.
Tränat har vi gjort,skydd.Drift i utlösaren.Video kommer i morgon.Gick riktigt bra om man får säga det själva.Sebben har sprungit intervall träning med Hector och själv tog jag en 5 km löptur med Xanadou.Peter slängde ihop lite extra god mat på grillen.Smakade alldeles utmärkt.Nu slår klockan spöktimme och det är dags att krypa till kojs!

2 comments:

Anonymous said...

Undrade först vad det var för snygga killar som hade kommit för att uppvakta Peter. Sen när jag tittade lite närmre såg jag att det var Sebben och Emil. Nu är de inga småpojkar längre. Kram Helene

Anonymous said...

näe verkligen inte.ståtligagrabbs.lottie