Tuesday, May 19, 2009

Beathalandet Vilda -Uställningsträning

3 comments:

Anonymous said...

Vilken fin liten Vilda. Hoppas Ni får toppenväder på lägret.Nu åker jag på Rock resa :):).

Susan & Porsche

Jeanette said...

Tack du fina! Jag hoppas det... ska bara komma på vad som var meningen med det här... Jobbar på det!

Som tur är så har jag en liten kille som känner direkt när matte tappar orken. Han hämtar mina strumpor och foppa-tofflor så vi kan gå till tvättstugan...
Inte för att det är så skitkul, men Samson vet att det är viktigt;-)

Hoppas Peters rygg är bättre!?

Tusen tack för träningen sist! Det är verkligen guld värt!
Fick något att tänka på efter skyddet, ibland är man ju blondin så det ryker om det!

Jag har snott bytet för Samson, inte konstigt att man hamnar i konflikt! :-P

Kram på er!

Anonymous said...

Rocka loss ordentligt och koppla av.Det är du väl värd.Syntes vi på utställningen i Lövsätra.Visst var hon anmäld.Porsche.Glömmer!!


Ja ibland undrar man vad som är meningen med det ena och det andra.
Samson finns ju i vått och torrt iallafall.En riktig filur.Lottie