Thursday, May 28, 2009

Min semester har börjat men vad nu då ,det haglar ute!
















Härligt.Jag har börjat min semester idag.Startade upp med en ridtur med Jeanette i skogen och ikväll är det avskedsfest för en gammal kollega till mig som slutar hos oss börjar arbeta på Länstyrelsen istället.Tråkigt men sant.Men alla går vidare i livet så är det bara.
Det värsta var ju att nu skulle ju jag pricka in det fina vädret denna semestern och vad händer under ridturen så börjar det hagla.Kan väl ändå inte vara sant.
Allt möjligt skall jag hitta på,vara med lilla Millan,rida ,träna hundar och mig själv,kolla på Ipo tävling ,åka på utställning,sova,njuta och shoppa loss.
Gött!

3 comments:

Cia said...

Jamen..det är väl då tråkigt med hagel!!
Ska vi åka på IPO tävling på lördag?

Anonymous said...

Ja det gör vi gärna.Jag skall maila Caroline.Vi blir väl 4 så då räcker det ju med en bil.lottie

Cia said...

Kanske Nicke ska med.(Trazzla-Nicke)