Saturday, May 30, 2009

Hälsning från Brian














HEJ HEj mine KOMPIS
Jeg vil lige sige at min mail boxs har været ude af drift , jeg kunne modtage , men ikke sende .
For det første vil jeg sige mange tak for at i ville se mig igen og tak for en super weekend , og mange tak for alle de pæne ting i har skrevet om mig på jeres blog ,det er jer Edmaner der gør det sjov og hyggeligt at komme til Sverige , jeg nyder at være sammen med jer .
Der er jo ikke noget nyt i at jeg glemmer noget oppe ved jer ,
NEJ Nej Vi var bedst og det mangler da bare at Peter vasker mit tøj , han tabte jo to gange på en dag , tag det som en mand Peter , men er er hårdt , jeg ved det , ha ha
Til Peter og Benny der er ikke nogen eller noget jeg heller ville at være på tur i vildmarken med , det kunne blive rigtig sjov , i er rigtig gode kompis begge to , jeg vil give Peter ret , når Benny kommer , stiger humøret , han er bare sjov , ham Benny .
Lottie du er et super meneske og en super hunde fører , du kan nå langt , du skal bare tro på det , et dejlig meneske at være sammen med ,
Sebben , her hvor jeg bor siger man , ( æblet falder ikke langt fra stammen ) håber det er det samme på svensk .
Peter , her kunne jeg skrive meget , men jeg skriver kun to ord , SUPER KOMPIS , det dækker alt , der findes ikke nogen bedre , TAK for det .
Dette er til alle som var med i weekenden

Tak til alle der deltog ved kennellägeret og tak for at jeg måtte være figurant for jeres hunde , jeg var meget nöjd med det jeg så i er godt på vej , bliv ved med det gode arbejde i laver med jeres hunde ,
Jeg har været inde på nogle af jeres blog sider eller hjemme sider og kikke ,
Jeg vil også sige mange TAK for alt det pæne i skriver om mig , det er alt for meget , tak
Det er jer der har gjordt denne weekend til en jeg ikke glemmer ,
Ha det godt håber at vi ses igen
Ps , kano , fiskeri , DER ER KUN EN CHAMP , OG DET VAR DANMARK OG DET VAR DANMARK , HA HA Ha Ha , i må leve med det til næste gang
Vi ses Brian



2009/5/25 Lottie Edman

Hej Brian en RIKTIG RIKTIG KOMPIS!
Hoppas du kom hem okay. Du hade glömt lite kläder på hundkärran som jag tvättar(observera jag Peter tvättar) sen skickar jag det till dig.
Detta är mitt pris för dig att du vann paddlingen ha ha ha. Du kan väl skriva adressen bara så skickar jag det i veckan
Jag vill och Lottie återigen TACKA DIG för att du kom (sågs och segrade) upp till oss och gjorde ett SUPER LÄGER. Kanske en av de bästa genom tiderna.
Jag vet att du också hade roligt och hoppas att du inspireras av detta. Bara för att jag ska få sista ordet som vanligt så kan jag säga att vi LÄT ER VINNA för att
du inte skall tappa suget ha ha ha. HOPPAS verkligen att vi syns snart igen. Ska försöka ta mig ner till Haas med någon kompis så kan vi träffas där och svinga någon öl.
Ha det gott KOMPIS
Kramar från Lottie och Mig

No comments: