Friday, February 20, 2009

Nu går det utför!




















Tack och lov bara med pulkan men fort gick det över gupp och hålor.Idag stack jag och flickorna ut i pulkabacken på skyttebanan i Habo och åkte lite.Där träffade jag min gamla figurantkompis Mimmi med sina tre barn och hej vad vi åkte pulka i solskenet.Roligt hade de iallafall tjejerna.Nu skall de på tjejkväll hos Eva igen.Mamma är hemma från Thailand igen.Stackarn hade fått någo form av magsjuka.Säkrast är nog att hon håller sig härifrån.Vi blir ju nämligen alltid smittade.Nu skall jag gå en långpromenad med hector i snön och sedan koppla av till Lets Dance.Kolla in kärringen i babypulkan!
I morgon får vi hålla tummarna för Such Korad Ipo3 kkl1 Beathalandet Zera,mamma till T kullen som skall ställas ut på internationell utställning i Norge.
Nästa helg är det Vera Moda utförsäljning.

3 comments:

Martina said...

Ser stabilt ut i babypulkan. Bra fokus;)
Kram

Martina said...

Ser stabilt ut i babypulkan. Bra fokus;)
Kram

Anonymous said...

tack för det!men du vet Mimmi figge Bladhs dotter tvingade över mig över farliga gupp.Herregud vad jag flög.Kändes livsfarligt.Lottie