Sunday, February 15, 2009

Bulltant det är jag det!Fast bara för en dag!Ledsen Peter!















Hemmafru idag.Äntligen blev bullbaket gjort.Millan och Hanna hjälpte till och goda blev de minsann!Sedan städade jag.Skönt att få golvet i ordning också.Idag har jag inte gjort ett smack med hundarna mer än de vardagliga sysslorna och lite pyssel med valparna,men fy vad uttråkad jag blir,det måste jag säga.Tänk de som lever så alltid ,fy sjutton!Tog och ställde mig på crosstrainern i 50 minuter.Peter har varit på SD möte ihop med flera andra från Habo.
Millan vill lägga till varför skriver du inte att jag och Hanna var ute och gick med Qarma och Quentin.Bra gjort tjejer!
Ikväll skall jag kolla på Beck!Min favorit!

4 comments:

Cia said...

Mums! Spara några åt mej!

Unknown said...

Kom genast hit o baka bullar!:)

Allvarligt försök boka något nu som man kan avboka, blir det billiagre sen så bokar ni av det ni bokat tidigt o tar superrabbatten istället

Anonymous said...

fattar inget!

Anonymous said...

vad menar undrar Lottie ska vi b oka Thailandsresa? och när i sådana fall Peter