Tuesday, February 24, 2009

Glad i hågen






Glad i hågen är hon Cia.Igår var det tandläkarbesök och hundrastning.Mathilda kom över och Millan följde med på en promenad med Ulandra och Quenna.Sedan promenerade jag med alla jyckar en sväng och Peter körde lite lek med unghundarna.
Innan dess hade jag gått på Crosstrainern 50 minuter,riktigt hårt.Mådde faktiskt illa hel kvällen sedan.Fick ligga framför Bygglov och House och kika och tat lugnt.
Nu är jag på väg till Hot och Våld kurs,.Kanske kan man få lära sig några bra grepp och framförallt så är det ju bemötandet i en våldsituation som är viktigt att lära sig.Två dagar skall kursen hålla på.Ikväll kanske jag kör lite lydnad om någon är sugen att hänga på.Var det någon som var sugen på att köra ringträning mer än Stigge och Pia?

3 comments:

Anonymous said...

Samson och jag vill gärna hänga på, det är verkligen någotsom vi inte lagt tid på och nu gäller det att brotta ner det dåliga samvetet...

Kram J och J

Anonymous said...

Hej på er!

Ja,vi funderade på Uno...behöver han ringtränas?

Kicki

Martina said...

Vad duktig du är! 50 minuter på crossen, det är super ju! Kram