Saturday, February 28, 2009

Beathalandet Samson

















Fina bilder på Beathalandet Samson efter Hector och Skoda.Lik sin pappa kan man lugnt säga.Titta vilken fin kontakt de har Jeanette och Samson.
Denna dag säger jag bara.Vi har shoppat på Vera Moda.Hittade både det ena och andra.
Sean var det dags för att träna.Lade spår till Bessie på vårt snöiga fält.Hon lade sig fint på apporterna men gick ur någon vinkel och hade såklart svårt att få ordentligt fäste i spåret.Macho fick gå sitt spår på den leriga åkern.Likadant för honom.Bestämde mig för att lägga två skogspår direkt efter och de funkade mycket bättre.Sedan hade Bessie och jag kamp.Vissa dagar är väl varken hon eller jag på humör.Vi mest bråkade hela tiden om allt.Hon vill inte sätta sig i leran eller på den kalla isen .Ställandet tragglade vi med.På slutet funkade det fint och så pigg hon är hela tiden.Går inte att köra slut på henne.I morgon skall jag ta nya tag,då skall vi upp tidigt.Cia och Eva tränade också.Såg inte mycket av det tyvärr!

3 comments:

Martina said...

Det ser ju för tjusigt ut! Hittade du något snyggt på utförsäljningen då? Kram

Anonymous said...

Ja det gör det verkligen.Jag hittade en hel del faktiskt.

Anonymous said...

HIhi mammas gris, vilken lite nprins! Byt gärna bilden under hundar under uppväxt till den här:-)

Krams