Tuesday, February 10, 2009

Learn the hard way

Ja det är Nickelback det ,låten på videon.Idag har vi tränat.Tycker att det fungerar bättre och bättre för Cia och Indy.Lite mer ledarskap så kommer IPO programmet att sitta fint.Modprovet som vi körde kom ej med och ej flykten heller men det funkade kanon bara lite sega släppanden.Macho fick endast driftas och springa till bilen med bytet och Bessie tränade vi transport och överfall och modprov(att sitta kvar utan hålla i halskedjan).Funkade fint faktiskt.Transporterna,si så där!Men det går framåt! Efter träningen drog vi till Rosenlund med ungarna och simmade.Inget folk och jätteskönt.Lyckats få två prova på biljetter till Aerobics vattenjympa för mig och Cia.Det skall vi prova endera dagen. Peter har varit på gymmet.Han har tagit över Sebbe gymkort på Atlantis.Nästa vecka skall ha få en egen genomgång av tränaren där.Vi följer Sebben på sin blogg.Vi funderar på att flytta träningen på Og Habo till lördagen istället eftersom många skall åka på middagen och Sd mötet i Eksjö.Håll koll på Habo bloggen!!!!

2 comments:

Cia said...

Jaa..ledarskapet ja. Han pissar på mej, Indy. Ändring på det från och med NU!

Anonymous said...

Haha det är rätt Cia, ge grabben vad han tål och imponera på honom. Tjejer kan! ;-)

Ni är så duktiga du å Lottie så man får dåndimpen, hoppas jag har samma glöd när jag och Samson kommit till den nivån... *håller tummarna*... Ni får slå lite på mig om jag sumpar det...

Kramar