Monday, June 2, 2008

Var tvungen att jobba i kväll!













Så här såg jag ut då!
Idag kände jag mig likadan då jag kikade i min almenacka,jovisst det stämmer jag har bokat in mig för en extra jour så någon resa och shopping blev det inte för min del.
Får tacka dig brorsan för alla underbara kort du hittar på mig.Vilket raseriutbrott.Får hoppas att jag faktiskt har jobbart lite med mitt humör sedan dess.Det finns ju om inte annat ART man kan ta till hjälp."Vet ni vad det är,kanske är fler som behöver? Aggression Replacement Training, ART. "Ilskekontrollträning,Färdighetsträning och Moralträning"Alla tre komponenterna är viktiga om man skall gå in i denna behandling.Används idag framgångsrikt bland ungdomar,barn och familjer som är i olika typer av behandling.
Metodens grundare var Arnold P. Goldstein.
Nog om detta.
Macho var pigg som sjuton i lydnaden idag.Peter har kastat flera hundar i Vättern.Kanonbra.Får du faktiskt göra lite oftare.Nu skall jag pringa 5 km i värmen sedan är det språng march till jobbet igen.

No comments: