Sunday, June 29, 2008

Beathalandet Porsche Queen


















I morgon tisdag 16.30 hämtar vi våra pass hos Buddberg 16.30,kostnad 250:- st sammanställda och klara.
Inga valpar ännu.Trodde garanterat att de skulle komma i natt men icke sa nicke.Så nu Jeanette och Macke så hänger det nog på er.En natt kvar.Men vi vet att de är i trygga händer.Kanske lite ovanligt dock med mastiffvalpar.
Cia!
Har du vaccination mot magsjuka för igår kräktes Millan.Jag kände att det kan inte vara sant.Skall den gå runt under lägret med.Hur skall det se ut i vårt tält,vilken smitthärd.Jag hoppas att det var efter kalas och det intag som blir där.Vi får vänta och se.Sicken otur va.

På bilderna syns Porsche Queen som bor hos Susanne i Stockholm

3 comments:

Cia said...

Det måste vara magsjuka efter kalas och hamburgare och strips och mer godis. Hoppas jag...
Varför måste det finnas magsjuka????

Beathabloggen said...

Det kan man sannerligen undra

Anonymous said...

Oj då åt Ni så lite *S*. Det händer att gäster ringer och klagar på maten för dom mått dåligt dagen efter. Dom glömde bara att dom satte i sig en starköl och snapps till sillen, en pava rödvin till maten och sedan kaffe/cognac haha. Krya på Er & ha ett bra läger.
Mvh Susan / Porsche.

Ps. "lite magsjuka rensar magen och gör en smal" sa grannen när jag låg däckad i vintras men den jäken hälsar jag inte på nu ;).