Thursday, June 12, 2008

Hujeda mig!























Nu är det mycket att göra men så kul med student och skolavslutningar.Tusen tider och passa,Champagnefrukost,utspring,skolavslutning för Millan.Tack och lov slutade Emil idag.Han har varit en klippa till att röja idag och fin fina betyg blev det med.Ja vilka ungar vi har.Man får faktiskt lov att vara lite stolt.In till kontoret för telefonkonferens i ett av mina ärenden.
Idag har vi träffat Monika och Risto som skall köpa en tikvalp av oss i Quennas kull och oj vad busiga de är nu valparna.Hella och Eva kikade förbi,lite kloklippning.
Vi var hos veterinären och tog blodprov på Messie och Macho och en till rabiesspruta på Bessie.Vet kikade på Bessie i halsen och i nosen.Troligtvis så har hon noskvalster den stackarn.Medicin blev det illafall.Har faktiskt tyckt att hon spårar något sämre än tidigare och stackarn vad hon nyser ibland.
Alla blanketter till SVA fick JAG med mig för att fylla i för alla blodprov inför Tysklandsresan."Jag säger bara ,Tack vet Buddberg".
Nu skall vi ut och plåga våra hundar med ringträning och lite platsläggning sedan skall jag SPRINGA och SOVA.

No comments: