Sunday, June 22, 2008

Kennelläger på Og Gutersloh-Program























Nu får ni försöka förstå tyska.Lite svårt att se blev det väl men det går väl att klicka på bilden så kanske det syns bättre.
Ett besök på en av deras fina China restauranger skall det nog bli också.Skall vara något utöver det vanliga enligt Peter.
Det kommer såklart att vara fler tävlande också.
Kika gärna in på vår hemsida.Det är lite uppdaterad men allt är inte i sin ordning ännu men snart.
Nu bär det snart iväg.

10 comments:

Fia said...

Tll alla som åker till Tyskland.
Var rädda om er och kämpa på.
Lycka till på tävlingarna, jag håller tummarna.

Tänker på er här hemma.

Kramar från Fia

Anonymous said...

Det är nog tur att inte jag ska med på lägret för jag fattar inte ett ord.;) Kram Martina

Beathabloggen said...

Tack skall du ha Fia och javisst är det klurigt.Lottie

Cia said...

Tusan att jag inte kan tyska...Ok, jag kommer inte fatta nåt. Men det låter onekligen ganska ballt!! Ska bli sketsköj iallafall.

Kennel Piastigen said...

Nu börja man bli orolig om man kommer att förstå något men man få hoppas på det bästa.
Skulle vi inte kunna träffas alla som ska åka och planera lite
Kram Pia och Stig

Anonymous said...

Vilket trevligt program, nästa år hänger vi med.Hemsidan blev bra men det fattas en sida som heter "resultat". Vi är ju många som ska ut & tävla,vore roligt att kunna kika in & se hur det gått för alla andra Beathare :).

Mvh Susan m Porsche

Beathabloggen said...

Visst Susanne det kommer att finnas under nyheter på vår hemsida som nu Ace on line nästan är färdiga med.De skall bara uppdatera det med.Har skickat allt material till dem.Lottie

Nettan said...

Ni kommer att få superkul, en annan ska ju vara valpningsvakt!! och festa med ungarna.....

Beathabloggen said...

Det är så himla hyggligt jeanette.Tat lugnt med ungarna bara.kram

Nettan said...

det vet du att jag gör Kram