Thursday, April 23, 2009

Beathalandet Vilda


















Här ser ni Vilda efter Nelly och Status Quo.En riktig busunge är vad det är.Igår var jag ute och sprang ett par km med macho,Sebben sprang med Hector.Är så bra med dessa ungdomar som kan hjälpa till att rasta hundar.Igår hade jag häcken full med både det ena och andra.Red en stund på beatrix efter det att hon var longerad.Finns lite träning att göra med henne också.I natt kom jag hem kl 00.30 och så upp igen 05.45 och nu måste jag i väg och rapportera av jouren sedn bär det iväg på behandlingskonferens hela dagen.Ikväll kommer det valpköpare och så är det modprovsträning på Og Jönköping.Hoppas att vi hinner dit en stund.
Nu måste jag dra!

1 comment:

Kennel Piastigen said...

Hej!
Christina vill komma och foto Brille på söndag när Urma kommer
Hon har försökt att skiva en kommentar men det har inte funkat
Kram Pia