Tuesday, August 5, 2008

Våra Xanadou och Jakas valpar!



















Äntigen har man fått lite tid att bara mysa med våra små valpar efter Xanadou och Jakas.Snart 5v veckor gamla.Tiden går så fort.Försökte ta mig en eftermiddagslur efter en lång natt på polishuset men det var inte enkelt.Telefonen den ringde hela tiden.Men roligt var att brorsan ringde från Thailand.Han är allltid lika rolig och klok att prata med.Sedan stressade jag till vårdcentralen för att ta lite labprover för allergiutredningen och sedan var det bara att plocka upp Peter i stan .Han jobbar ju på kontoret dessa två veckor.Håll dig hemma det känns bäst tycker jag.Herregud vad vi får fara hit och dit.Millan kom hem med en stor påse kantareller.Det skall bli gott att steka och ha på mackan.
Peter och jag tog en barabackatur på hästarna och sedan tog jag en löptur med Macho och Quenna.Sedan en skön bastu.
Vi funderar på att åka på utställningen i Enköping.Troligtvis bara för de vuxna den 21 september.Passa på och anmäl er till vår lydnadstävling den 20 september.I morgon tränar vi inte för jag jobbar så kör gärna ni andra.
På torsdag åker vi och kollar in Hectors och Fionas valpar i Värnamo.Det skall bli spännande.

5 comments:

Fionabloggen said...

Jag ska fixa en smarrig tårta!!
Vi ses varmt välkomna!!

Cia said...

Harregud, va fina. Helt bedårande!!
Jag blir alltid valpsugen när jag ser dessa fina valpar.

Anonymous said...

Gud så fina de är, helt bedårande! Ha det gott, kram Martina

Beathabloggen said...

Tack för det.De är faktiskt tre små juveler.Sådana ullbollar och riktiga frön.Kram

Anonymous said...

Frön ja. Det är visst det hon lämnar, Xanadou, envisa små frön... Kram Martina