Friday, August 8, 2008

Freja 6 veckor gammal














Här är Freja efter Hector och Fiona.En härlig liten tikvalp. Både Peter och jag föll pladask måste jag säga.Mörka underbara färger och ett himla kliv.Såld alleredan!Håll koll på henne!
Fick en snygg pearcing nedanför snoken idag då jag tränade lydnad med Macho.Ja ett bett blev det när man står med korv och matar efter inkallningarna.Man får ju skylla sig själv faktiskt.
Cia kom över och tränade lite med.Kul.
Får jobba med apporteringarna både på både Macho och Bessie.
Nu har ungarna gjort supergoda pannkakor som jag skall smälla i mig.På söndag träffas vi ju på Og.et för lite snack om alla hundar och framtiden.Bra initiativ tycker jag

3 comments:

Cia said...

Där hade du tur som har en snok kvar alls efter träningen med Macho, såg inte grannt ut. Han är ju så glad och pigg och helt vild ibland. Millan ville ha en piercing i näsan och la en korv där och ropade på honom. Tur att du hann stoppa detta upptåg, Lottie. Ha ha..man vet aldrig vad dom rackarungarna hittar på.

Cia said...

Vilka fina valpar sen, glömde jag säga. Vill naturligtvis ha en där med..och alla mastiffvalparna och Xanadous valpar...sån är jag bara.

Beathabloggen said...

Javisst hade jag tur.Fick sminka överd et lilla bettet på jobbet.Kan ju inte gå omkring så heller.
Ja rackarungarna ja.Man vet aldrig vad de tar sig för.Nu har de iallafall lagat mat och skött sig ypperligt men vad händer när man vänder andra sidan till.Ja det vet man aldrig.Men söta är de,de små,båda valpar och ungar.