Sunday, August 31, 2008

Godmorgon!!!














Vi skriker skall ni veta tills vi får mat.Ja där är ni.Rappa på´bara annars klättrar vi över och sedan får ni aldrig in oss!

Pigga som sjutton är de.Xanadou och Hella valpen.Kampar som sjutton och med det mesta som sopsäckar,fötter och andra roliga skinn.Den största busen är nog Quentin.

Igår skjutsade jag Millan till Bor.Hon har tjatat så örat brinner om att få åka dit och på marknad skulle hon få gå med.
Peter han låg i och målade hus med hjälp av Ewa.När jag kom hem så tog jag ett ordentligt tag jag med .Men fy vad tråkigt det är att måla!

På kvällen badade i bastu och Challe och Ewa var här en sväng innan de skulle vidare ut på kvällens bravader.

2 comments:

Unknown said...

Jo men god morgon,,

Skön bild
har också målat jag tycker det är befriande skönt när man suttit för länge vid datorn..

Kram
bror

Fionabloggen said...

de ser lika vilda ut som våra godingar, vilken energi de små trollen har. Ha de gott!