Friday, May 30, 2008

Vi har en Quennatikvalp kvar till försäljning pga av återbud-SÅLD















Sova vad är det?06.45 PRICK så vaknar alla våra hundar och är så jädrans hungriga.Några sovmornar är aldrig att tänka på.Alarm behöver vi inte kan jag säga.
Vi har en tikvalp kvar till försäljning efter Quenna och Ilbo pga av återbud.
Hon är leveransklar v.26.
Kullen utvecklas väldigt fint som det ser ut.
Vilka dagar vi har fått.Igår passade jag på att springa med Hector och sedan skicka i honom i Vätterna.Underbart.Vårfest på skolan.Peter fick och köpte på sig massor med korv så nu skall här spåras.Det är också dags för mig att kolla med vet gällande blodprov för immunitet mot rabies.Jag gör det nästa vecka.Det finns någon husvagnsplats kvar till SSM i Skillingaryd.
Idag åker Peter med Millan och barnkören till Lizeberg.De får ju kanonväder.Själv skall jag tillbringa kvällarna på jobbet.Idag är det ju marknad och Rix FM med en massa artister som sjunger och uppträder i Rådhusparken,ungdomsdisco till 01.00.
Passa på och njut i solen!!!

No comments: