Thursday, May 22, 2008

Rekning inför SSM i Skillingaryd
















Idag var vi ett gäng från Og Habo som var i Skillingaryd och rekade inför SSM.Det skall vi jättekul och kommer nog att bli ett kanon SSM i Småland.Vi passade på att träna lite lydnad också.Sedan tog vi en tur till Stig och Pia och tittade på valpar.
Söta såklart.
Här är lite fler bilder på Quenna och Ilbo valpar.
Jag glömde att jag var hos tandläkaren idag,herrugud vad ont det gjorde att laga ett stort hål.Mer bedövning pep jag,tro du det behövs sade de gladeligen?Ska det vara så svårt att ta fram en extra spruta?Sedan försökte de en avledningsmanöver,herregud vad de kan babbla tandläkare om bloggar ,facebook ,jag vet inte allt vad de hann ta upp under tiden som jag satt där och pinades.Någon mer bedövning blev det inte och efteråt sade de att det gick väl bra,bra tänkte jag,ni skulle bara veta.Får se om man vågar sig tillbaka dit igen eller om man skulle ta och vänta ett par år.Det får man ta sig en fundera på.

No comments: