Saturday, May 31, 2008

Kan ni gissa vem det är?Helt rätt,det är jag för 43 år sedan idag!




















Har ni sett vilken söt unge?Faktiskt är det jag och min vackra mor.När jag var liten så kallades jag för Mickytrollet för jag hade så mycket och svart hår.

Idag blev man firad tidigt.Det är alltid trevligt men att bli äldre är väl inte alltid så kul men man får väl säga att detta är den bästa åldern.
Hipp Hipp Hurra för mig själv idag.

Igår var Peter och Millan på Lizeberg.Har lite bilder från det som kommer senare.På hemresan så exploderade bussens däck.Tur att busschauffören kunde hålla bussen på vägen."Änglavakt"

Emil en god kamrat!I natt när vi talade med Emil så satt han i en sjuktaxi på väg till Ryhovs lasarett med en av sina kamrater som hade ramlat över ett staket på discot och slagit sig sönder och samman i munnen och fick sy på sjukhuset.Bra Emil att du gjorde en insats
.
Själv avslutade jag natten på ett raveparty i Bottnaryds grusgrop,med jobbet alltså.

Idag tränar vi kl 16.00 i Furusjö.

7 comments:

Cia said...

Grattis grattis Lottie!! Det är helrätt att vara 43. Vi är ju ändå tidlösa!!

Beathabloggen said...

javisst är vi det.tack skall du ha.

Anonymous said...

Grattis, knappt hur jag minns hur det kändes att fylla 43, det är ju något år sedan.. Tiden flyger iväg, man märker det främst på barnen som är stora nu...
Värmen tar kål på mig,men resten av familjen njuter, så jag får väl stå ut och inte klaga för mycket. Ha det gott så hörs vis snart

Helen coh Anders

Matilda Edblom said...

grattis:)

Beathabloggen said...

Tack skall ni ha allihopa.lottie

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen! Kram på dig goa människa/Martina

Anonymous said...

Tjabba GRATTIS Lottie!!!du ser inte ut o va en dag över trettio o snart ser du väl ut som tjugofem så mycket goa krämer som vi handlade ha de gött//Challe