Thursday, May 1, 2008

Äntligen har Quenna fått valpar med Ilbo Vom Holtkämpersee














Sedan igårkväll har vi turats om att vaka över Quenna.Ewa har varit snäll och hjälpt till också.3 hanar och 4 tikar blev fördelningen.Kanonbra!
Stora kraftiga valpbumlingar,några är riktigt mörka.De verkar vara väldigt levnadskraftiga.

I morgon fyller Peter 45 år men oj så hade han fixat en present till mig sade han.
Kl 14.00 fick jag höra att jag skulle iväg.Alla skrattade,ungarna,Challe,Ewa och Peter.Drick vätska sade Eva,det går det åt och det kommer att bli action ska du veta,jag hade aldrig vågat,Peter sade bara att efter detta kommer du absolut att älska mig mera,vilken kommentar!Peter packade ned badräkt,mina gamla slitna cykelbrallor som jag inte ens kommer i och en th shirt.Sedan bar det iväg med GPS:n.Faktiskt så blev jag rätt skraj.Vad hade de nu hittat på?Peter stannade till vid Atlantis spa och det var det jag hade trott men icke sade nicke.Vi for vidare in i Bankeryd.Mitt hjärta bankade kan jag säga,tänker bara inte hoppa bungyjump sade jag till Peter.Rätt som det var så stannade han till vid ett hus,på källardörren stod det fotvård och massage!Gud så härligt 2 timmar var jag där med mina sunkiga fötter men det gjorde underverk.Bara att rekommendera Dannyhs fotvård.Det var ju verkligen inte något att vara nervös över.Herregud vad de lurade mig.

Det bästa på denna dagen var dock att äntligen efter ett år så fick vi alla träffa vår lilla kusin Alex som kommit från Thailand,hela långa vägen hit.Faster är man med!
Vilken underbart söt liten unge.Han höll låda så länge han orkade,faktisk så fick han ta en liten tur in i bastun annars drog han mest i Millans draperi.
Snäll som han är brorsan så hade han en exakt skräddarsydd kostym till Sebbes skolavslutning med sig hem från Thailand.Gud vad hyggligt!!OCH Xanadou är parad.Tack Petra och Ullie för all hjälp med parning.I morgon berättar vi med vem!!!Alles haben gut geklappt som de säger tyskarna

2 comments:

Anonymous said...

Grattis till valparna. Hoppas vi hittar en liten Porshe i tikhögen åt mig ;)
Mvh Susan

Beathabloggen said...

Det skall vi nog göra.De ser jättefina ut.