Sunday, May 25, 2008

Grattis Agneta och Beathalandet Jazzie till 1:a pris i lydnadsklass 1










Härligt jobbat Agneta och Jazzie som fick ihop hela 180,5 poäng i lydnadsklass 1 och ett första pris såklart.Vilket härligt ekipage!
Tack Martina igår för du sprang så flitigt med våra hundar.Herregud nästan 2 mil fick du ihop och du var knappt andfådd ens.Vilken superkondis och Mel såg ut att vara i kanonform.Hector var väl rätt slut efter de tre varven kan jag tro.Messie har ju varit med innan.En härlig lång ridtur hannvi med Millan och jag igår.Hela vägen upp till Cia och Hanna ,ingen hemma!Hela vägen tillbaka igen.
Det är roligt att hundarna gör sådana framsteg i skyddsarbetet också.Vilket tålamod du har Peter med oss alla.
Solen strålar allaredan och nu skall det röjas lite här hemma och kanske kan man hinna lägga något spår också.Sedan bär det av för att hämta hem Skrållan.Vilken fin present jag fick av Millan på mors dag.Tack skall du ha!

3 comments:

Anonymous said...

Det är ni som ska ha tack för att jag får låna lite hundar! Sen hade jag ju inte mycket val efter din utläggning om vilken runda jag skulle springa Lottie, bara till att löpa på. Vet ju att du vill ha dina hundar tränade. När coachen säger spring, springer jag. Kram

Beathabloggen said...

Je herreud.Nästa gång får du faktiskt ta den rundan som jag sa och då får jag cykla fint brevid.kram på dig

Anonymous said...

grattis agneta bra jobbat.ja ibland tycker ja synd om Peter de är liksom som att alla ankorna är i dammen men inte alla simmar,eller hjulet snurrar men hamstern är död....men ja tror nog han står ut ett tag till Lottie bara du orkar kram på er //challe