Monday, May 26, 2008

Cypern Ayia Napa














I natt for Sebastian iväg till Cypern med flera klasskompisar.Ja nu är det snart slut,naturvetenskapliglinje på Sanda, och examen och studenten väntar med bal och pompa och ståt.Den 13 juni springer de ut och vi kommer att ha öppet hus här hemma hos oss för de som vill komma och uppvakta Sebastian och äta en bit mat.Återkommer senare med tider.Alla är såklart välkomna som vill.

Idag har vi också haft besök av Susanne från Stockholm.Hon har kikat på tik ur Quennas kull,en blivande Porsche skall det visst bli.Alltid roligt att lära känna nya duktiga och trevliga valpköpare.Kika gärna in på Susannes hemsida och blogg så kan ni läsa mer om henne och hennes tidigare hundar och deras meriter.Just nu hittar jag visst inte adressen till hemsidan.Susanne kan du inte skriva den på kommentarer.

Våra båda datorer har kollapsat så nu använder jag Sebastians.Kan inte komma åt våra mail så ring eller skriv på bloggen om ni vill ha fatt i oss.

3 comments:

Anonymous said...

Å vilken bild! Nu längtar jag tillbaka dit, fasen vad jag längtar efter värme, sol och bad! Längtar så jag blir tokig. Kram Martina

Beathabloggen said...

Jag kan inte annat än att hålla med.Nu ligger iallafall sommaren framför oss.Det skall bli underbart.Lottie

Fia said...

Hej. Jag skickade ett mail idag på förmiddagen att jag inte kunde komma ikväll. Såg nu att era datorer har gått sönder.