Tuesday, December 9, 2008

Vad gjorde vi utan våran Cia??















Visst blir vi stolta över våran CIA!
Nyfikna på vad hon har skrivit med kan jag tro.Vi vet.Men ni får hejda er tills nästa nummer av Schäferhundstidningen och den ligger väl snart i brevlådan kan jag tro!
Många bra tankar i allafall.Cia du är en klippa.Vad gjorde vi alla utan dig.
Tack för att du finns!

Från: Svenska Schäferhundklubben [mailto:info@schaferhundklubben.se]
Skickat: den 9 december 2008 17:54
Till: hagadal.cia@telia.com
Ämne: insändare



Hej Cia!

I går korrekturläste jag nästa nummer av Schäfertidningen och såg då att du skickat in en insändare om medlemmar och aktiviteter.

Jättebra jobbat!!!

Tänk om fler resonerade som du gör!



Ha en riktigt skön jul- och nyårshelg!

Hälsningar

Sune

Kanslist och SSM-speaker

1 comment:

Cia said...

Ja, tänk på det, ni!! Kom ihåg att uppskatta mig även när jag är odräglig!!
Missa inte nästa nummer av Schäferhundtidningen!