Friday, July 18, 2008

Visst är de väl helt bedårande våra Xanadouvalpar!!
















Nu 2 veckor gamla.Herregud så söta de är.Som vanligt så har Mathilda lyckats knäppa kanonkort.
Idag har Mathilda och jag tränat för modproven på SSM och kört lydnad och spår med Bessie.Spåret gick utmärkt,vinkeln tog hon i ett huj och hon lade sig fint på apporterna.Sedan bar det iväg till Trollhättan för att möta upp Annika som har Skrållan.Skrållan skall ju hem för att valpa.Hon var klart tjock iallafall.
Tog mig en tur till falbygdens ost och handlade lite 1878,morfars brännvins ost och god lagrad greve ost och sedan åkte jag till Rabalder och shoppade lite kläder till lilla Millan.
Nu är det bestämt att Hector åker för fortsatt utbildning Schh2 och Schh3 till Tyskland till familjen Auelenkamp efter SSM någon gång.Det blev en kort visit i Sverige.Konditionen bör han få upp på topp efter ridturer och Sebbens löpturer.Idag blev det intervall träning för hans del.

5 comments:

Fionabloggen said...

Jättegulliga!! Ska till å ta nya bilder på dem, de ändrar ju sig så fort!! Vi hörs!!

Anonymous said...

oj va fina.
synd att de inte blev fler valpar.
ha de gött
Dennis

Cia said...

jisses vilka finingar. ska bli kul att få se dom växa upp!!

Fionabloggen said...

Jag menar att vi ska ta nya bilder på våra valpar såklart! Så tokigt de kan bli!!

Anonymous said...

Jättefina.......men lååångt ifrån så fina som min Porsche ;). Jag är jättenöjd med henne och vi trivs perfekt ihop. Igår fick hon tyvärr spö av Gretzky och lite blod kom. Hon bad nog om det men synd att han tog i så. Nu är hon dock betydligt snällare mot honom haha.
Håller tummarna för fina pallplatser på SSM.

Mvh Susan & Porsche