Friday, April 4, 2008

Mail om kennelläger utskickat














Idag har jag skickat ut mail om vårt kennelläger i Tyskland.Det skall bli väldigt kul.
I morse var jag uppe tidigt att lade ut spår till Bessie och Macho.Bessies spår gick fint men jag tror att Macho behöver längre liggtid på sitt spår men det är ju de där jäkla kråkorna som cirklar runt omkring.
På kvällen körde vi lite skydd,jag,peter,Cia och Challe.Funkade fint bland hästskiten i hagen.
på bilden syns jag och Emindos Tamino.En fin bild tycker jag.Tyvärr så blev Tamino bara 2,5 år.Fick operera honom för L7-S1 syndromet i ryggen och sedan efter det operation även för perenialfistlar.Tyvärr gick det ej vägen så han var tvungen att avlivas endast 2,5 år gammal.
Nu skall ungarna köras till stan och sedan skall vi ta en härlig bastu.
Vi tränar i morgon hemma hos oss kl 10.00.

2 comments:

Cia said...

Det ska bli jättespännande att åka på kennelläger till Tyskland. Hoppas att vi blir mååånga som åker!!

Beathabloggen said...

Det hoppas vi också och vad bra han börjar å Indy i skyddet.kul.