Wednesday, March 5, 2008

Man skall ge sjutton i att tugga tuggummi!


Igår på jobbet tiggde jag till mig ett tuggummi av min kollega,satt länge och kollade på hennes goda lakritstuggummin,Kan jag inte få ett?Så klart fick jag det.Smack så bet jag till och tanden gick i två delar.Akut in till tandläkaren idag,frakturen var djup.Så tandens forsatta liv får bestämmas framåt.Tack och lov att vi ej behöver tandkort för vår fortsatta karriär då hade det varit klippt.
Fick så härliga valpbilder på Zera och hennes nyfödda valpar med Yasko vom Uckerström.Se själva.Finns på kennel Trönderjycken.I dag hoppas jag på lift till hundträningen.Peter är på informationsmöte med Agria i Nässjö.

2 comments:

Beathabloggen said...

stackars mamma det gör det samma från millan

Beathabloggen said...

Inte det samma för det gör ont.tack skall du ha mamma