Friday, March 14, 2008

Idag har vi varit på lager 157










Idag tog vi en tur till Gällstad ,jag,mormor och Emil.Oj vad mycket fint de hade där.Lite tuffa brallor,Lewis och annat fick vi med oss hem.
Då är väl ungarna förhoppningsvis nöjda iallafall.
Igår när jag körde lydnad med Macho så lyckades jag trassla in mig i linan då jag skulle stoppa honom då han tänkte dra efter en jobbare på Habo kommun och vips där satt fingret i kläm.Som sagt han är rätt stark Macho.Fingret blev som en liten prinskorv.

Idag kom Cia hit och vi körde lite lydnad.Challe och Eva kom hit en sväng också.Sedan tog Cia och jag en promenad med Messie och Malou som älskar att komma ut från hundgården och stolla sig.
morgon kör vi lite lydnad och skydd kl 13.00 på Gustav Adolfs fotbollsplan.På söndag är det Bh träning kl 13.00 och sedan tränar vi lite annat efteråt i Furusjö förstås.
Nu skall jag kolla färdigt på " Hjälp".Ett himla roligt program.Peter har gjort någon specialkolasås med glass och banan .Vad kanongott det var.Inann dess klämde vi i oss en tomatost och baconpaj.

1 comment:

Kennel Piastigen said...

Hej!
Gå gärna in och rösta på våran blogg Vem som vinner melodifestivalen?
Stig påstå att han har fina priser till den som få rätt:)HAHAHA