Wednesday, March 26, 2008

Jag drömmer om fotboll-Håller jag på att bli sjuk?







Herregud,vaknade nu på morgonen och har i huvudet Sverige -Portugal i fotboll,någon liten ljus kille(kanske jag i mansformat)ser till att det blir oavgjort när en sekund återstår genom att slå in en boll på volley och i vänsterkrysset,2-2.
Jag blir riktigt orolig för mig själv.Det är nog dags för en drömtydare.Jag som tycker att fotboll är så urbota tråkigt.Vem vet nu kanske det blir en vändning på det också.
Idag tänke vi kanske köra lite lydnad efter ringträningspasset på Gustav Adolfs Plan.Vi kan ju starta med lite kaffe här.

3 comments:

Anonymous said...

Haha! Underbart! Inte precis det man kopplar ihop dig med. Vem vet, du kanske är nästa Marta? ;)
/Martina

Beathabloggen said...

Ja kanske det.Inte klokt hur inne jag var i matchen.Måste vara några gamla basketanor som dykt upp.Skall du förresten springa vårruset?Lottie

Anonymous said...

Ja jag tror det är baskettakterna som sitter i. Det hade jag inte tänkt men det kanske inte är nån dum idé. Såg att det var i juni i Stockholm. /Martina