Thursday, March 6, 2008

Halmstadsutställningen den 29 mars-Lars Hammar


Talade med Linda(som äger Wando,som hon tänkt att köra BSP med,kul) som har hand om utställningen i Halmstad.Det är ok att anmäla senare.Vi måste avvakta lite med att anmäla då vi väntar på att Xanadou skall börja löpa och då kan det vara aktuellt att para den helgen plus att jag och vissa andra jobbar den helgen och behöver ordna vikarie och semester.
Efter att ha kikat på "Rent hus" på Tv igår fick Millan och jag en kick och gick igång med lite städning idag bla av kylskåp och annat.Skönt när det är gjort.
Härligt med lediga dagar i veckan ,vad man hinner med en massa.Mina två spår gick bättre idag.Bessie spår gick kanonfint,vinklarna tog hon utmärkt.Machos fungerade också ok.Peter tog ut Messie och sade,"Kom ut nu om du vill se hur det verkligen skall funka"Hm tänkte jag ,hur många dagar har den stackarna fått vara utan mat?skämt och sidor,Det gick naturligtvis perfekt,långt var det med.
Jag tog en lång runda med Xanadou och Macho i vår averkade skog.Bra var att de tog lite träd brevid vår altan så nu har vi mycket bättre utsikt.
Millan ville rida på Orki så vi tog oss en tur både hon och jag.Ett litet hopp blev det med.
På kvällen tränade jag ,Cia och Challe lydnad i Furusjö ända tills fotbollskillarna kom.

I morgon kommer Mathilda en sväng.Hoppas vi hinner med lite träning innan en hel helg med jobb väntar.
På bilden syns Ludde efter Äxtra och Enzo.
Kika gärna in på Kippen och Oxys nya sida,finns på våra länkar.

1 comment:

Beathabloggen said...

skall bli kul att matilda komer i dag millan