Wednesday, February 13, 2008

Mister i skogen


Tack Alicia för bilden.Det är ju sportlov för barnen så idag fick Millan följa med en sväng till jobbet som hon älskar.Räkmackor och glass i cafeterian och sedan gällde det att hålla koll på att hon inte rör några knappar.Millan har ju nämligen redan gjort sig ett namn där för ett par år sedan då hon fick följa med mamma en dag på kontoret.Då hittade hon nämligen en lite snäcka som hon tryckte till på.Ja det var såklart vårt överfallslarm som går direkt till polisen och som inte går att stoppa eller återkalla.Så utryckning blev det.Polisen tog dock tid på sig att komma då de stormade in på ett ålderdomshem i närheten i stället.Tur att det det blir övningar ibland kan man ju säga."Vad gjorde jag nu då ?säger hon då.I tidningen kom det ju med såklart.Å mina jobbarkompisar skrev lappar dagen därpå att Millan är ett kreativt barn.
Väl hemma så fick kaninen åka med på en cykeltur och sedan var det dags för en en tur med en av våra tikar.Hej vad det går.Macho och jag fortsatte vår lydnad.en liten stund varje dag borde väl göra susen så småningom.Peter kallsvettas och hostar förskräckligt.Varför dra på sig dessa smittor hela tiden?

2 comments:

Unknown said...

Haha, jo hon har ju ringt Afghanistan också..

Ser mer ut som påsklov på bilden..men ok det är ju global uppvärmning.

Smitta har jag fått oxå..helt gratis av mina gäster från Skandinavien..börjar bli bättre nu..men något sliten ut av samma vända om o om igen..

Beathabloggen said...

Din stackare.Ja du ser.De till och med tar med sig smittan till Thailand.Sköt om dig.Syrran