Thursday, February 14, 2008

Minna och Beathalandet Quinnie



Vilken fin kontakt.Ekipaget ni ser på bilden är Minna och Quinnie i Finland.Quinnie är utställd med fina resultat i Finland och Minna har tävlat med henne i lydnad och spår samt Bh.Meriterna är JK2 och TK2.En syster till Quenna är det alltså.
Alla hjärtans dag ja,Millan har ritat fina kort,frukost på sängen inte så illa.
En långpromenad med Messie och Malou och lite lydnad med Macho och Bessie.Sedan kände jag mig färdig för soffan."Mamma kan vi inte göra något ihop,ropar Millan.Kolakakor vill jag göra ,"de är så himla goa"Sagt och gjort kolakakor fick det bli.Nu äntligen är det tyst i huset,så himla skönt att bara krypa till kojs.Bra med lite vila innan helgen då jag jobbar.Får väl se hur det blir för våran del med träning på söndag.

1 comment:

Anonymous said...

Som sagt, du är jätteduktig på att hålla igång. Själva har vi dock fått löpförbud igen. Eller inte jag egentligen, men vi håller ju förstås ihop;)
/Martina