Monday, February 11, 2008

15 -15

Massor med hundar för rabiesvaccinering.Ett järdrans slitgöra att städa ut all gammal halm från hundgårdar.I morgon får man väl fortsätta med det för klart blev det ju inte.Baksidan av hunduppfödning är detta slitgöra,tvättmoppar går åt som sjutton.Två spår hann jag lägga,ett till Bessie som gick kanonfint,till Macho lade jag ett appellspår.Fungerade också.Sedan sprang Millan och Jag och Zanjo 15-15 sekunder 35 gånger.Vad hon kämpar på lilla Millan."Öka ,Öka vrålar hon mellan tidtagningarna.Känns som på gamla baskettider.

1 comment:

Anonymous said...

Ur barnamun får man höra!!!
Min 5-åriga brorsson och vi var ute och gick med hundarna o jag visste att hans älsklingsfärg var grön.
Han sa: finns det gröna hundar? Nej sa jag. Kan vi inte måla dem gröna då? Nää de vill ha sin egna färg svarade jag medan jag storknade av skratt.

Jag nämnde att han var duktig med hundarna. Finns det ingen medalj man kan få då svarade han. Jo det finns det sa jag.
Vad bra, då kan jag sälja den medaljen och köpa lego!!!
Gunilla