Sunday, November 23, 2008

Schh3 kkl1 Beathalandet Hector hemma från Tyskland





















Kolla bara här vilka fina kort hon har tagit Mathilda på Hector som kom hem i torsdags från Tyskland!
Film från träningen idag lägger jag ut i morgon!
Blir kanske tråkigt för de som ej tränar med oss men ack vad bra det är att filma!Vi lär ju oss massor!
Sebasian hemma från Karlsborg och mönstringen.Usch som mamma lider man när man har fått höra vad han fått gå genom men han var en av de 18 som klarde sig till nu luftburen soldat.Vilken kille vi har!Han kommer säkert skriva på sin egen blogg hur det hela har gått till men ack vad hårt det verkar ha varit både psykiskt och fysiskt.
Och Millan har drullat ner från trappan.Får se om hon kan stå på benen i morgon.Stackarn!
Det är bara så roligt att träna.Många åker långt och vi hjälps åt och så kul med en figge till och så lilla Jeanette .Jag så får jag faktiskt säga som är 20 år äldre.Årgång -85 bara och redan så hundkunning.
Nu är snart Wallander slut och då skall jag krypa ned gott och snusa!Peter sover redan den sömntutan.

4 comments:

Kennel Piastigen said...

Hej!
Vilka kanonkort hon tar Mathilda!
Och vilken snygg och vacker hund han är:)
Kram från Stig och Pia

Anonymous said...

Tack för det!Han är underbar!

Anonymous said...

Ska jag kalla dig gammal nu eller? ;-)

Underbara kort blev det!

Tack för träningen! Klockrent!

Kram från oss!

Anonymous said...

Tack skall ni ha själva.Ja det får du gärna göra-Vi måste ju vara kärringar i dina ögon,men som Mathilda säger "att man kan ha så kul med er gamla"Det är det vi får tänka på!!