Saturday, November 22, 2008

Herregud såå söt!!


















Beathalandet Tequila(en otroligt söt Hector valp) syns på bilden.Idag har vi jobbat på.Mathilda och Malvina var här och red.Millan och jag tog också en tur och sedan fotade vi hundar.
Peter har börjat att snickra en ny box så vi får plats med alla hundar över vintern.
Quenna är jättetjock.Nu bara en vecka till valpning.Det skall bli riktigt spännande att följa den kullen.På eftermiddagen tog Millan och jag en lång promenad med Xanadou och Rohan(som fick lära sig lite hyfs att gå i koppel och mormor ger man sig inte på hur som hellst).Emils lag vann med 18-3.heja Emil som snkte någon strut och några assist.Sebben vet vi inte om han lever den stackarn.
Nu har vi laddad med Tacolåda för Macke och Petra och Tess kommer hit och så bblir det bastu med en och annan öl sedan.Kommer göra mina leder gott för idag är jag stel i fötterna kan jag säga.Den där steloperationen i fossingen har gjort sig påmind i kölden.

2 comments:

Anonymous said...

Tusen tack för en trevlig kväll!
Mvh Macke, Petra och Tess

Anonymous said...

Tack själva ett par goda skratt blev det.