Tuesday, October 21, 2008

Krya på dig Mathilda!














Dessa små äckliga odjur,fästingar,att de kan göra så mycket skada och dessutom så har du fått den här ute hos oss till råga på allt.Borrelia.Stackars dig och vi hoppas att du blir bra fort!För så här vill vi se dig!
Fullt ös medvetslös!

Idag har jag haft en avkopplande dag och både Peter och jag har njutit av våra valpar.En skogspromenad med Quentin,Quarma och Rohan.Ja man kan inte annat än bli på gott humör när mn ser dem.Över dem vilar inga sorger eller hur man nu uttrycker det.Zeras valpar är ljuvliga.Skuttat i regnet ha de gjort.Skicka gärna era namnförslag på T till oss.Vi skall snart registrera in dem.

Ikväll så var det dags att jobba igen.Peter åkte på kurs i Växjö och mormor var snäll och kom hit och höll ställningarna.En bok "Duktighetsfällan"hade hon köpt till mig.Den skall vara väldigt bra säger de som läst den.Den här hösten skall jag satsa på att läsa lite mer än vad jag gjort tidigare.

Flera bullpåsar fick jag av min arbetskollega som uppskattning för att jag gick in och jobbade extra i helgen och det blev jag väldigt glad för.Tack Elisabeth!
Nu börjar adrenalinet försvinna ur kroppen och kanke äntligen kan man varva ned och förhoppningsvis sova ordentligt en natt!

1 comment:

Cia said...

Hoppas att det blir lite lungnare framöver, skönt att ni fick lite tid att varva ner igår. Nu får vi hitta tid så vi kan träna lite hund, det är bra för själen har jag hört. Ha ha!